Miło nam poinformować, że w naszym portfolio znalazła się kolejna doceniana na całym świecie marka. Hydro Flask jest producentem przede wszystkim wielorazowych butelek i kubków na wodę oraz inne napoje. Marka powstała w USA w 2009 roku, z kolei na rynku europejskim zadebiutowała w 2016 roku. Hydro Flask kocha outdoor i do tego samego zachęca swoich klientów. W poniższym artykule przedstawiamy bliżej nasz nowy brand – zapraszamy do lektury.

Przeczytasz w ok. 3 minuty

Nowosci wiosna lato 2024 Joseph Joseph

Miłość do outdooru

Marka Hydro Flask powstała w 2009 roku w Bend w stanie Orlando (Stany Zjednoczone). Stworzyli ją ludzie kochający przebywanie na świeżym powietrzu, piesze wycieczki i wędrówki po obfitujących w tym regionie górach.

Natura jest główną inspiracją projektantów Hydro Flask – zarówno jeśli chodzi o proste, organiczne formy, jak i… kolory.

Marka stawia również na proekologiczne podejście do życia – główne produkty: butelki na wodę są wielokrotnego użytku co pozwala zmniejszyć ilość plastikowych naczyń na wodę (kupowanie ich wychodzi nawet 2000 razy drożej niż korzystanie z wielorazowych odpowiedników).

Troska Hydro Flask o środowisko naturalne przejawia się także w wykorzystanych materiałach – są one trwałe i pozbawione szkodliwych związków m.in. BPA. Surowce w dużej mierze pochodzą z recyklingu, a dla ponad 90% swoich produktów marka zrezygnowała z plastikowych opakowań.

 

Ekologiczne opakowania

Hydro Flask posiada własny zespół opracowujący opakowania produktów. Ich najnowszymi osiągnięciami jest wprowadzenie opakowań z materiałów w 80% pochodzących z recyklingu.

Papierowe elementy są produkowane wyłącznie z celulozy z drewna posiadającego certyfikat FSC (lasy zarządzane w sposób zrównoważony).

Kolorowe nadruki wykonuje się tuszami roślinnymi na bazie soi.

I oczywiście, wszystkie opakowania Hydro Flask nadają się do recyklingu oraz ponownego przetwarzania.

Zmniejszenie śladu węglowego

Marka Hydro Flask dba także o klimat naszej planety – zobowiązała się mi.n. do zmniejszenia do 2030 roku emisji gazów cieplarnianych pochodzących z biur, magazynów i pojazdów służbowych o 46,2%.

Brand rozważnie dobiera partnerów biznesowych zarówno pod względem tożsamości wartości, jak i nakierowania na ekologiczne rozwiązania.

 

Projekty społeczne

Hydro Flask to marka, która wprowadza swoje słowa w czyn. Zainicjowała m.in. projekt Parks for All mający na celu stworzenie i udostępnienie terenów zielonych dla jak największej ilości osób.

W jego ramach wspiera aktywnie ponad 241 organizacji non-profit, dotychczas przeznaczając na ten cel ponad 2,5 miliona dolarów.

Ważnym projektem Hydro Flask jest #RefillForGood – akcja promująca zastępowanie jednorazowych butelek z wodą wielorazowymi naczyniami, które można wielokrotnie napełniać pitną wodą.

Projekt ma na celu również oczyszczenie plaż i oceanów z plastiku – do tej pory z partnerem Surfrider Foundation udało się usunąć ponad 7600 funtów śmieci.

Hydro Flask wspiera osoby marginalizowane m.in. ludność kolorową. Co ciekawe, 75% organizacji non-profit wspieranych przez markę w ramach Parks for All jest prowadzonych przez osoby rasy innej niż biała. Brand wspiera też organizację Outdoor Afro zajmującą się społecznościami czarnoskórymi.

 

Produkty Hydro Flask

W ofercie marki znajdują się przede wszystkim wielorazowe butelki i kubki na wodę oraz inne napoje.

Wszystkie stalowe naczynia są wykonane z trwałej i odpornej na uszkodzenia stali nierdzewnej 18/8. Materiał ten naturalnie nie zawiera BPA oraz nie przejmuje zapachów ani nie zmienia smaku napoju.

Dzięki temu w tej samej butelce Hydro Flask można zabierać jednego dnia czystą wodę, a innego np. aromatyczną kawę z przyprawami korzennymi.

Wszystkie naczynia marki mają kolory inspirowane naturą. Zostały one naniesione przy pomocy proszkowej powłoki Color Last, która jest odporna na mycie w zmywarce i ma właściwości antypoślizgowe.

Naczynia termiczne od Hydro Flask posiadają opatentowaną technologię podwójnych ścianek TempShield zapewniającą utrzymanie przez długi czas temperatury napojów. Gorące pozostają przez ok. 12h, a zimne – 24h. Z tego powodu polecamy butelki termiczne Hydro Flask na długie podróże, wędrówki czy do pracy w terenie.

Naczynia są obecnie dostępne w naszej ofercie w 2 rodzajach:
• Standard – z wąskim wlewem,
• Wide Mouth – z szerokim wlewem.

Amerykańską markę wyróżniają też wymienne nakrętki – termiczna, z ustnikiem i sportowa, które można stosować wymiennie dla butelek (zwracając uwagę na odpowiedni typ wlewu).

Na koniec warto wspomnieć jeszcze o designie produktów Hydro Flask – mają one proste, minimalistyczne formy, a jedynym ich ozdobnikiem jest logo marki umieszczone w dolnej części korpusu.

Taki design decyduje o uniwersalności tych produktów – mogą być używane zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn oraz osoby w różnym wieku.

 

Marka Hydro Flask zwraca uwagę nie tylko uniwersalnymi propozycjami, ale przede wszystkim ukierunkowaniem na ekologię. Butelki i kubki są przystosowane do zabrania w teren, ale śmiało można z nich korzystać w biurze czy domu.
Funkcjonalne technologie, praktyczne pojemności, design unisex, możliwość mycia w zmywarce większości modeli – te cechy sprawiają, że ponad 50 milionów produktów Hydro Flask znalazło już swoich właścicieli.

 

📩 Dowiedz się więcej o marce Hydro Flask:

Natalia Trela-Durak
602 489 380
ndurak@btrzy.pl

Nowosci wiosna lato 2024 Joseph Joseph